Tjänster - Support, installation, felsökning
Här hittar du ett urval av tjänster jag erbjuder. Oavsett om du behöver hjälp med datorn, nätverket, mobilen eller TV:n är jag här för att göra tekniken lättare. Kontakta mig för att boka en tid!
Datorservice
Hjälp med att få datorn att fungera bättre och snabbare. Jag utför datorsupport, felsökning, ominstallation, säkerhetskopiering, uppgraderingar och mer!
Nätverk och Wi-Fi
Förbättra ditt nätverk hemma. Jag installerar och konfigurerar routrar, förstärker WiFi-täckning och felsöker nätverksproblem.
TV och underhållningssystem
Behöver du hjälp med installation eller felsökning av din TV? Jag erbjuder TV-support för inställningar och anslutning av digitalboxar och streamingtjänster.
Mobil och surfplatta
Support för din mobil och surfplatta: installation av appar, säkerhetskopiering och allmän felsökning.
Teknisk rådgivning
Få råd och tips om teknik och köp av nya produkter. Jag hjälper dig att välja rätt lösningar för dina behov.
Distanssupport/fjärrsupport
Ibland passar hembesök sämre, då kan jag erbjuda fjärrsupport via telefon eller videosamtal. Mer information kommer snart.
FAQ - Vanliga frågor
Jag har köpt en dator i delar, kan du bygga ihop den?
Inga problem! Jag bygger, installerar och testar så att allt fungerar! Jag kan även hjälpa dig med att hitta komponenter inför köp.
Kan du installera min nya TV eller soundbar?
Självklart! Jag hjälper dig att installera och ställa in din TV, soundbar eller hemmabiosystem. Jag ser till att allt är anslutet och konfigurerat korrekt så att du kan njuta av dina favoritprogram och filmer utan krångel.
Kan du hjälpa mig med att säkerhetskopiera mina viktiga filer?
Absolut! Jag kan säkerhetskopiera dina viktiga filer till en extern hårddisk, USB-minne eller molntjänst, så att du alltid har en kopia om något skulle hända med datorn.
Jag behöver hemsupport, hur går jag till väga?
Du ringer, mailar eller skriver till SupportJohan på facebook, beskriver vad du behöver hjälp med så detaljerat som möjligt. Jag uppskattar på ett ungefär hur lång tid det kommer att ta och vi bokar in en tid som passar. På dagen vi bokat ringer jag dig strax före jag kommer förbi för att säkerställa att du är hemma. Efter problemet är löst får du en kontantfaktura som betalas direkt via swish eller banköverföring.